e-Awizo i Polecony do skrzynki – usługi Poczty Polskiej w ofercie Banku Pocztowego

Od 14 października 2019 r. Klienci Banku Pocztowego bez względu na porę i miejsce mogą uzyskać informację o oczekującej na odbiór korespondencji czy przesyłce, dzięki usłudze e-Awizo. Mogą także zamówić dostarczenie listów poleconych bezpośrednio do ich skrzynki na listy. Obie usługi Poczty Polskiej dla Klientów Banku Pocztowego i marki EnveloBank dostępne są całkowicie zdalnie – z poziomu laptopa czy telefonu komórkowego.

W dobie dużej konkurencji na rynku bankowym, coraz większą rolę odgrywa oferowanie Klientom szerszej oferty usług, często wykraczających poza usługi finansowe.
W przypadku Banku Pocztowego naturalnym jest łączenie usług bankowych i pocztowych.

Dzięki e-Awizo Klienci bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdują, otrzymają informację SMS-em o oczekującej na Poczcie przesyłce. Tymczasem dzięki usłudze Polecony do skrzynki, przesyłki trafią bezpośrednio do skrzynki na listy Klienta, a informację o ich dostarczeniu Klient otrzyma SMS-em lub e-mailem. Obie usługi są dla Klientów Banku Pocztowego bezpłatne.

Poczta Polska staje się coraz bardziej cyfrowa. Fakt, że jesteśmy większościowym akcjonariuszem Banku Pocztowego pozwala nam szukać synergii, dzięki której możemy rozszerzać ofertę bankową o innowacyjne rozwiązania usług pocztowych w nowoczesnej odsłoniemówi Przemysław Sypniewski, Prezes Zarządu Poczty Polskiej.

– Zgodnie z założeniami naszej strategii stajemy się bankiem coraz bardziej pocztowym, efektywnie współpracując z Pocztą Polską. To model rozwoju bankowości, który znakomicie sprawdza się na świecie: banki pocztowe z sukcesem konkurują na rynku z innymi instytucjami tego sektora. Wprowadzone dziś do oferty Banku e-Awizo i Polecony do skrzynki to przykład realizacji tego założenia. Wszystko po to, by Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku, naszej cyfrowej marki, mogli czerpać dodatkowe korzyści z faktu naszej ścisłej współpracy z narodowym operatorem pocztowymmówi Robert Kuraszkiewicz, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.

e-Awizo oraz Polecony do skrzynki dostępne są od dziś dla Klientów Banku Pocztowego i marki EnveloBank poprzez wniosek w bankowości internetowej i mobilnej, który procesowany jest całkowicie bez konieczności wizyty w placówce.

Bartosz Trzciński  – Rzecznik Prasowy