Licencja na dostarczanie: DHL w służbie 25. filmu o Jamesie Bondzie „Nie czas umierać”

  • DHL oficjalnym partnerem logistycznym filmu „Nie czas umierać”
  • Czołowy dostawca usług logistycznych odpowiedzialny za transport wyjątkowego sprzętu na plan pięciu filmów o Jamesie Bondzie

Bonn, 28 stycznia 2020 – Eksperci logistyczni z DHL odpowiadają za transport oraz rozwiązania logistyczne przy produkcji filmów o agencie 007 od czasu „Casino Royale” (2006 r.). Na potrzeby produkcji filmu „Nie czas umierać”, który wchodzi na ekrany kin 2 kwietnia 2020 r., DHL prowadził na całym świecie precyzyjnie skoordynowany transport za pośrednictwem drogi lotniczej, morskiej i lądowej, by zapewnić terminową realizację filmu.

Frank Appel, CEO Grupy Deutsche Post DHL, zaznacza: „Dotrzymywanie terminów oraz precyzja odgrywają kluczową rolę przy produkcji przebojów kinowych takich rozmiarów. Dzięki międzynarodowej sieci oraz dobrze zorganizowanym procesom wykonanym przez zespoły transportu drogą powietrzną, morską i lądową, DHL jest doskonale przygotowany do spełnienia tych wymagań.Jesteśmy dumni, że możemy wspierać słynnego agenta służb specjalnych w misji ratowania świata już po raz piąty.”

Jako parter logistyczny, DHL zadbał o to, by oba zespoły produkcyjne miały dostęp do odpowiedniego sprzętu w stosownym czasie i miejscu. Ten był przemieszczany między planami w Norwegii, Włoszech, na Jamajce oraz w różnych częściach Wielkiej Brytanii.

„Zasadniczo jesteśmy kompleksowym punktem dostarczającym produkcji filmowej wszystkiego, co jest potrzebne, drogą lądową, powietrzną oraz morską – skupiamy się na umożliwieniu kontynuowania produkcji.W przypadku pilnych dostaw lub tych organizowanych na ostatnią chwilę korzystamy także z sieci Express. By dotrzymywać kroku rygorystycznym i dynamicznie zmieniającym się regulacjom dotyczącym ładunków, musimy wykazać się umiejętnością przewidywania oraz wykorzystać doświadczenie w dziedzinie logistyki.Wspaniale było ponownie mieć okazję do zaprezentowania naszych możliwości.Cechuje nas wyjątkowa dbałość o powierzone nam przedmioty” – mówi John Meller, Kierownik Projektu logistycznego „Nie czas umierać” w DHL.

Dokonania te ilustrują bezsprzecznie wykonalną misję Grupy Deutsche Post DHL: Doskonałość. Po prostu.

Monika Majcher – właściciel HEIMA Public Relations