OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/2025 NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Miasta i Gminy Nakło nad Notecią ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór nawolne stanowisko urzędnicze Aplikanta Straży Miejskiej w pełnym wymiarze czasu pracy w Urzędzie Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
- Stanowisko pracy:
Aplikant Straży Miejskiej
- Wymagania niezbędne
Kandydatem (kandydatką) na stanowisko Strażnika Miejskiego może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ukończyła-21 lat,
- posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- cieszy się nienaganną opinią,
- jest sprawna pod względem fizycznym i psychicznym,
- ma uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- zna przepisy z zakresu:
- Ustawy o strażach gminnych,
- Ustawy kodeks wykroczeń,
- Ustawy prawo o ruchu drogowym,
- Ustawy o samorządzie gminnym
- Wymagania dodatkowe:
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- znajomość obsługi komputera, Windows, Office,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętności interpersonalne: wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy w zespole, umiejętność kierowania zespołem, odporność na stres, dyspozycyjność, odpowiedzialność, obowiązkowość, punktualność, zdecydowanie i samodzielność w działaniu, zachowanie życzliwości w kontaktach z obywatelami, podwładnymi, przełożonymi i współpracownikami.
- Zadania wykonywane na stanowisku m.in.:
Do zadań pracownika zatrudnionego na stanowisku Aplikanta Straży Miejskiej należeć będzie w szczególności: służba patrolowa zmianowa w różnych dniach tygodnia w przydzielonym rejonie służbowym, inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw, wykroczeń i zjawisk kryminogennych, wykonywanie zadań wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego. Wypełnianie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- a) miejsce świadczenia pracy-teren gminy Nakło nad Notecią i siedziba Straży Miejskiej
- b) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy-osoba podejmująca pracę na stanowisku Strażnika Miejskiego po raz pierwszy,zatrudniona jest na czas określony nie dłuższy niż 12 miesięcy, w ramach którego odbywa szkolenie podstawowe,
- c) praca zmianowa: I, II lub III zmiana. Służba patrolowa w przydzielonym rejonie służbowym.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej należy opatrzyć podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e – mailem, a także klauzulą o następującej treści:„Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w tym (CV) życiorysie (innych niż wymagane przepisami prawa) przez Burmistrza w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Aplikanta Straży Miejskiej, w szczególności ułatwiających kontakt. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne
z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym
z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz
o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.” - kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią,
- kserokopie dokumentów potwierdzających:
- posiadanie odpowiedniego wykształcenia,
- dodatkowe kwalifikacje,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe – według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,
- oświadczenie potwierdzające obywatelstwo,
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście (Biuro Obsługi Mieszkańców pokój nr 9) lub przesłać na adres Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. Ks. Piotra Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Aplikanta Straży Miejskiej”
Termin składania dokumentów upływa dnia 21 lutego 2025 r.