Ogłoszenie o naborze nr 2/2025 na wolne stanowisko urzędnicze

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/2025 NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 

Burmistrz Miasta i Gminy Nakło nad Notecią ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór nawolne stanowisko urzędnicze Aplikanta Straży Miejskiej w pełnym wymiarze czasu pracy w Urzędzie Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią  

  1. Stanowisko pracy:

Aplikant Straży Miejskiej

  1. Wymagania niezbędne

Kandydatem (kandydatką) na stanowisko Strażnika Miejskiego może być osoba, która:

  1. posiada obywatelstwo polskie,
  2. ukończyła-21 lat,
  3. posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe,
  4. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  6. cieszy się nienaganną opinią,
  7. jest sprawna pod względem fizycznym i psychicznym,
  8. ma uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  9. zna przepisy z zakresu:
  • Ustawy o strażach gminnych,
  • Ustawy kodeks wykroczeń,
  • Ustawy prawo o ruchu drogowym,
  • Ustawy o samorządzie gminnym
  1. Wymagania dodatkowe:
  2. gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  3. znajomość obsługi komputera, Windows, Office,
  4. prawo jazdy kat. B,
  5. umiejętności interpersonalne: wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy w zespole, umiejętność kierowania zespołem, odporność na stres, dyspozycyjność, odpowiedzialność, obowiązkowość, punktualność, zdecydowanie i samodzielność w działaniu, zachowanie życzliwości w kontaktach z obywatelami, podwładnymi, przełożonymi i współpracownikami.
  6. Zadania wykonywane na stanowisku m.in.:

Do zadań pracownika zatrudnionego na stanowisku Aplikanta Straży Miejskiej należeć będzie w szczególności: służba patrolowa zmianowa w różnych dniach tygodnia w przydzielonym rejonie służbowym, inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw, wykroczeń i zjawisk kryminogennych, wykonywanie zadań wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego. Wypełnianie obowiązków wynikających  z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych.

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  2. a) miejsce świadczenia pracy-teren gminy Nakło nad Notecią i siedziba Straży Miejskiej
  3. b) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy-osoba podejmująca pracę na stanowisku  Strażnika  Miejskiego  po  raz  pierwszy,zatrudniona jest na czas określony  nie dłuższy niż 12 miesięcy, w ramach którego odbywa szkolenie podstawowe,
  4. c) praca zmianowa: I, II lub III zmiana. Służba patrolowa w przydzielonym rejonie służbowym.
  5. Wymagane dokumenty:
  6. list motywacyjny, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej należy opatrzyć podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e – mailem, a także klauzulą o następującej treści:„Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w tym (CV) życiorysie (innych niż wymagane przepisami prawa) przez Burmistrza w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Aplikanta Straży Miejskiej,  w szczególności ułatwiających kontakt. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne
    z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym
    z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz
    o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.”
  7. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią,
  8. kserokopie dokumentów potwierdzających:
  • posiadanie odpowiedniego wykształcenia,
  • dodatkowe kwalifikacje,
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej
  1. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe – według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,
  2. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,
  3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,
  4. oświadczenie potwierdzające obywatelstwo,

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście (Biuro Obsługi Mieszkańców pokój nr 9) lub przesłać na adres Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. Ks. Piotra Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Aplikanta Straży Miejskiej

Termin składania dokumentów upływa dnia 21 lutego 2025 r.