Rozpoczął się nowy rok to znak, że już niedługo odbędzie się coroczny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Podobnie jak w latach ubiegłych nie mogło na nim zabraknąć Lidl Polska. W tym roku zbiórka WOŚP w sklepach Lidl potrwa dłużej – od 30 grudnia do 11 stycznia. Jej celem jest pozyskanie środków dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej.
Lidl Polska będzie prowadzić również internetowe aukcje charytatywne, z których dochód ze sprzedaży zostanie również przekazany na cele fundacji. Będzie można wylicytować m.in. zaproszenie dla dwóch osób na kolację przygotowaną przez szefa kuchnia Karola Okrasę w restauracji Platter by Karol Okrasa czy dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla, dzięki któremu zwycięzca będzie mógł zobaczyć kulisy powstawania odcinka z Karolem Okrasą lub Kingą Paruzel.
„Lidl Polska i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grają razem od 11 lat. Cieszymy się, że klienci i pracownicy sieci tak chętnie angażują się w inicjatywy Fundacji. W tym roku zbieramy środki na zakup najnowocześniejszych urządzeń do ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących różnego rodzaju operacji. Skupimy się przede wszystkim na takich dziedzinach medycyny dziecięcej jak: chirurgia ogólna, kardiochirurgia czy neurochirurgia. Wierzymy, że razem z Lidl Polska uda się zagrać jeszcze głośniej niż przed rokiem. Do zobaczenia podczas Finału, już 12 stycznia!” – Jerzy Owsiak, prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
„W Lidlu wiemy, jak istotne jest pomaganie innym, dlatego i w tym roku nie mogło nas zabraknąć u boku Orkiestry. Wraz z klientami i blisko 20 tys. pracowników dołożymy wszelkich starań, by pobić rekord z roku ubiegłego i zebrać jak najwięcej dla potrzebujących dzieci. Nasza zbiórka startuje w tym roku wcześniej, bo już 30 grudnia. Dodatkowo w sklepach Lidl w całej Polsce pojawią się gadżety oznaczone serduszkiem WOŚP oraz będziemy prowadzić aukcje internetowe, z których dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na cele fundacji” – Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska
WOŚP