Trzeci w Polsce salon marki JOOP, sklep Pierre Cardin w najnowszej odsłonie oraz butik Hexeline to nowości w ofercie Zielonych Arkad.
Końcówka roku obfituje w galerii w liczne zmiany i otwarcia kolejnych nowych sklepów.
Od 10 grudnia w Zielonych Arkadach można zrobić zakupy w salonie z odzieżą JOOP!. To
pierwszy sklep JOOP! w Bydgoszczy i trzeci w Polsce. Marka JOOP! charakteryzuje
się mieszanką tradycji, ekstrawagancji i nowoczesności. Oprócz mody damskiej i męskiej JOOP! oferuje zapachy, tworzy akcesoria takie jak zegarki i biżuterię, buty, torebki, okulary. Wszystkie produkty cechuje najwyższa jakość, subtelne detale.
W Zielonych Arkadach JOOP! znajduje się na poziomie 0, obok salonu Pandora.
Również oferta odzieży męskiej została w grudniu wzbogacona o markę, która oznacza
najwyższą jakość i klasę. Sklep Pierre Cardin, otwarty na poziomie 0, oferuje
współczesnemu mężczyźnie, dynamicznemu i aktywnemu, atrakcyjne kolekcje.
W asortymencie nawet najbardziej wymagający panowie znajdą propozycje klasyczne,
nowatorskie i casualowe. Szeroki wybór perfekcyjnie skrojonych marynarek, spodni,
garniturów oraz koszul zaspokoi gusta najbardziej wymagających klientów.
Nowością w ofercie galerii, która ucieszy wiele klientek, jest również otwarty na początku
miesiąca sklep polskiej marki Hexeline. Hexeline to marka odzieżowa wywodząca się
z Łodzi, na rynku funkcjonuje już od 1989 roku. Od trzech dekad ubiera pokolenia polskich
klientek, których grono cały czas się poszerza. Salon Hexeline znajduje się na poziomie 0,
obok sklepu Hugo Boss.
– Bardzo się cieszymy z ostatnich zmian w naszym centrum. Znane i uznane marki chętnie
wybierają Zielone Arkady. Jesteśmy dla wielu z nich nie tylko pierwszą lokalizacją
w województwie kujawsko–pomorskim, ale też często jedną z pierwszych galerii
wybieranych w Polsce. To znak, że strategia rozwoju Zielonych Arkad, którą konsekwentnie
realizujemy przynosi efekty. W najbliższym czasie można się spodziewać kolejnych
ciekawych zmian i nowych otwarć – mówi Ewa Krassowska, dyrektor Zielonych
Arkad.
poziomach mieści się prawie 200 sklepów i punktów usługowych, fitness oraz pełen wybór
restauracji i kawiarni. Jest to jedyna galeria w Bydgoszczy, która oferuje również możliwość zakupów w salonach premium.
Katarzyna Puszka – Walenciak (Ms) Marketing Manager Center Management