Pozytywne zmiany, jakie dokonywane są w całej Polsce dzięki funduszom unijnym nie zawsze są widoczne dla osób, które z nich korzystają. Dzięki Konkursowi Spotów Reklamowych „Fundusze Europejskie w Kadrze” nagradzane są dobre praktyki w zakresie informowania społeczeństwa o możliwościach oraz korzyściach związanych z wykorzystywaniem Funduszy Europejskich.
Konkurs po raz kolejny odbył się w ramach Międzynarodowego Festiwalu sztuki Autorów Zdjęć Filmowych CAMERIMAGE. Była to już jego piętnasta odsłona. Celem konkursu było nie tylko nagrodzenie najlepszych spotów reklamowych, ale również wymiana doświadczeń przez osoby zajmujące się promocją funduszy unijnych.
W tym roku zgłoszono 14 filmów w kategorii do 3 minut oraz 12 filmów w kategorii do 45 sekund.
Przyznane zostały następujące nagrody
Kategoria do 3 min:
– Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
„Macierzyństwo i Fundusze Europejskie” – NAGRODA GŁÓWNA
– Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
„20 lat Wielkopolski w UE” – WYRÓŻNIENIE
– Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskie w Lublinie
„Dworzec Lublin” – NAGRODA SPECJALNA
– Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
„TEGO SZUKASZ” – NAGRODA ZA ZDJĘCIA
– Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
„Macierzyństwo i Fundusze Europejskie” – NAGRODA PUBLICZNOŚCI
Kategoria do 45 sek:
– Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
„20 lat w Unii Europejskiej” – NAGRODA GŁÓWNA + NAGRODA ZA ZDJĘCIA
– Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
„Fundusze Europejskie dla Ameryki” – WYRÓŻNIENIE
– Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
„Kortosfera Funduszy Europejskich – przestrzeń dla nauki i zabawy” – NAGRODA SPECJALNA
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
„Funduszowe Love Story” – NAGRODA PUBLICZNOŚCI
Konkurs zorganizował Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego wspólnie z Fundacją Tumult.
Wicemarszałek Zbigniew Ostrowski odbiera dyplom z rąk Katarzyny Figury fot. Andrzej Goiński