Funkcjonowanie Urzędu Miejskiego w Szubinie

Biorąc pod uwagę obecną sytuację epidemiczną w kraju, w tym wzrost liczby zachorowań na Covid-19, w trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno klientów jak i urzędników, wprowadzono następujące zasady przyjęć interesantów w Urzędzie Miejskim w Szubinie.

W trakcie wizyty w Urzędzie interesanci oraz osoby niebędące pracownikami Urzędu, wchodzące do Urzędu w celu wykonywania czynności zawodowych, służbowych lub zarobkowych, są zobowiązane do:

  • przestrzegania nakazu zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki,
  • dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Urzędu, w którym dostępny jest automatyczny dozownik z płynem do dezynfekcji,
  • zachowania odległości co najmniej 1,5 m od innych osób przed i w budynku Urzędu,

Zaleca się załatwianie wszelkich spraw, które mogą być tak załatwione, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres um@szubin.pl  lub telefonicznie (tel. 52-391-07-00 lub 52-391-07-01).

Wszelkie pisma należy kierować do urzędu pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin albo poprzez  skrzynkę e-PUAP – adres /63hqiye23j/skrytka.

Wizyty w Urzędzie Miejskim  w Szubinie prosimy ograniczyć do niezbędnego minimum. Do Urzędu wchodzimy pojedynczo, bez osób towarzyszących, które nie są niezbędne do załatwienia sprawy.

 

Burmistrz Szubina

/-/ Mariusz Piotrkowski