Komenda Powiatowa PSP w Nakle nad Notecią ogłosiło nabór specjalisty ds. organizacyjnych w Sekcji Organizacyjno-Kadrowej

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nakle nad Notecią ogłosiło nabór specjalisty ds. organizacyjnych w Sekcji Organizacyjno-Kadrowej w wymiarze 1 etatu.

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami. Miejsce pracy Nakło nad Notecią ul. Strażacka 3. Ważne do 4 maja2021 r. Wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 2800,00 zł brutto.

Czym będziesz się zajmować osoba na tym stanowisku:

prowadzi sekretariat Komendanta Powiatowego PSP, organizuje odprawy służbowe, szkolenia wewnętrzne i konferencje z udziałem Komendanta Powiatowego PSP ewidencjonuje korespondencję zewnętrzną i wewnętrzną, koordynuje jej obieg pomiędzy komórkami organizacyjnymi, prowadzi ewidencję obecności w służbie/pracy i gromadzi dokumentację związaną z nieobecnością w służbie/pracy, opracowuje zbiorcze analizy w tym zakresie, realizuje zadania z zakresu ochrony danych osobowych, opracowuje dokumenty i sprawozdania w tym zakresie, opracowuje plan kontroli wewnętrznych, koordynuje jego realizację, przeprowadza kontrole wewnętrzne prowadzi obsługę administracyjną wniosków o wypłatę świadczeń socjalno-bytowych dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, w tym z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, sporządza sprawozdania do Głównego Urzędu Statystycznego oraz inne wymagane sprawozdania z zakresu bieżącej działalności Komendy, prowadzi archiwum zakładowe.

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

Wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w pracy w administracji publicznej, znajomość pakietu MS Office i obsługa urządzeń biurowych, znajomość przepisów prawa: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o Służbie Cywilnej, Kodeksu Pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Instrukcji Kancelaryjnej, przepisów RODO, umiejętność dobrej organizacji pracy, działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, zaangażowanie w realizację zadań służbowych, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja, doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w pracy w obszarze kadr/organizacji, znajomość programu kadrowo-płacowego WFGang, kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia, odbyte szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych.

Co oferujemy

Miejsce parkingowe na terenie komendy, dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, zatrudnienie na umowę o pracę, pierwsza umowa na 12 miesięcy, stabilna praca w administracji państwowej, dodatek stażowy w wysokości 5%-20% wynagrodzenia zasadniczego, nagrody jubileuszowe, dodatkowe wynagrodzenie roczne („trzynastka”), możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, dostęp do grupowych ubezpieczeń na życie i ubezpieczeń majątkowych.

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy

Praca w siedzibie komendy, w godzinach 7.30-15.30, praca siedząca z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca szczególnej koncentracji, praca przed monitorem komputerowym powyżej 4 godzin dziennie, praca związana z bezpośrednią obsługą petenta.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: w siedzibie urzędu występują bariery architektoniczne utrudniające poruszanie się osób niepełnosprawnych – brak windy (pomieszczenia biurowe znajdują się na pierwszym piętrze), brak dostosowanych toalet. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich). Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru: test wiedzy, test umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna. Pracę możesz rozpocząć od: 2021-06-01 Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe). Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.

Aplikuj do: 4 maja 2021 roku w formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres: Sekretariat Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Nakle nad Notecią ul. Strażacka 389-100 Nakło nad Notecią. Z DOPISKIEM: „oferta zatrudnienia – nabór na wolne stanowisko w KSC”

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: Sekcja organizacyjno-kadrowa 477513720. Dokumenty należy złożyć do: 04.05.2021roku decyduje data: wpływu oferty do urzędu. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA, dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą w Nakle nad Notecią, ul. Strażacka 3. Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych, z siedzibą w Nakle nad Notecią, ul. Strażacka 3, email:iod_naklo@kujawy.psp.gov.plCel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. Informacje o odbiorcach danych: Centrum Medycyny Pracy S.C. A. Cieślak, I. Urbańska – Kurek w Bydgoszczy. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji. Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych; – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych:art. 6 ust. 1 lit. b RODO;art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r.o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw.z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Wzory oświadczeń Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-399KB

Komenda Powiatowa PSP w Nakle nad Notecią