Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego Gminy Łobżenica

Szanowni Państwo, przypominamy że w związku z trwająca epidemią wirusa COVID-19 w trosce o zdrowie wszystkich mieszkańców oraz pracowników Urzędu nadal ograniczona jest możliwość osobistego załatwiania spraw w Urzędzie Miejskim Gminy Łobżenica.

Sprawy z zakresu rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz inne wymagające osobistego stawiennictwa można załatwiać w Urzędzie w Biurze Obsługi Klienta po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Wszystkich mieszkańców prosimy o załatwianie spraw telefonicznie, mailowo (urzad@lobzenica.pl), przez platformę ePUAP lub kierowanie korespondencji, wniosków bezpośrednio do skrzynki podawczej znajdującej się przy wejściu głównym Urzędu.

Jednocześnie informujemy, iż w związku z trwającymi pracami związanymi z termomodernizacją budynku Urzędu Miejskiego Gminy Łobżenica, wejście do Biura Obsługi Klienta przeniesione zostanie do starej części budynku. Ponadto w związku z prowadzonym remontem mogą pojawić się  problemy z kontaktem telefonicznym z poszczególnymi pracownikami. W przypadku wystąpienia trudności prosimy o kontakt z sekretariatem pod numerem telefonu: 67 286 81 00.

 

Sylwia Słupikowska