Bank Pocztowy coraz bardziej cyfrowy – właśnie wprowadził Apple Pay

Od 2 października br. Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku – zarówno indywidulani, jak i firmowi – mogą płacić telefonem z użyciem usługi Apple Pay.  Zaledwie dwa miesiące wcześniej Bank wprowadził płatności mobilne Google Pay, a już wkrótce Klienci mogą spodziewać się kolejnych nowości, gdyż Bank zapowiada udostępnienie płatności zegarkami Garmin.

Teraz użytkownicy rozwiązań firmy Apple, jak  iPhone, Apple Watch czy iPad, a jednocześnie Klienci indywidualni czy biznesowi Banku Pocztowego i EnveloBanku – jego bankowości cyfrowej, bez trudu wykorzystają swoje urządzenia do dokonywania codziennych płatności. Od 2 października 2019 r. Bank Pocztowy udostępnił usługę płatności Apple Pay dla wszystkich kart debetowych i kredytowych.

– W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy do oferty Banku istotne zmiany, które powinni docenić Ci spośród naszych Klientów, którzy cenią sobie nowoczesną bankowość.  Nasza najnowsza propozycja to Apple Pay – usługa, która świetnie wpisuje się w nasze plany dotyczące rozwoju Banku Pocztowego w obszarze nowych technologii – mówi Sylwia Kosidło, Dyrektor Departamentu Kart Płatniczych i Bankowości Elektronicznej Banku Pocztowego.

Klienci Banku Pocztowego mogą dodawać do Apple Pay karty debetowe i kredytowe Mastercard i Visa. Takiej możliwości nie dają jedynie Naklejki płatnicze dostępne w ofercie Banku.

Bank Pocztowy staje się coraz bardziej cyfrowy – co stanowi realizację jednego z założeń Strategii Banku Pocztowego do 2022 r. W ostatnim czasie Bank wprowadził m.in. bezpieczny sposób logowania do aplikacji EnveloBanku oraz zatwierdzania przelewów z użyciem biometrii (odcisk palca), udostępnił Klientom płatności mobilne GooglePay. Klienci Banku uzyskali też możliwość korzystania z nowoczesnej platformy EnveloBanku w zakresie bankowości internetowej i mobilnej.

Bartosz TrzcińskiRzecznik Prasowy