Ogłoszenie o naborze do pracy w Straży Miejskiej w Nakle nad Notecią

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1 /2023 NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Miasta i Gminy Nakło nad Notecią ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
Aplikanta Straży Miejskiej w pełnym wymiarze czasu pracy
w Urzędzie Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
1. Stanowisko pracy:

Aplikant Straży Miejskiej

2. Wymagania niezbędne

Kandydatem (kandydatką) na stanowisko Strażnika Miejskiego może być osoba,
która:

a) posiada obywatelstwo polskie,

b) ukończyła-21 lat,

c) posiada co najmniej wykształcenie średnie ,

d) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw
publicznych,

e) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia
publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;

f) cieszy się nienaganną opinią,

g) jest sprawna pod względem fizycznym i psychicznym,

h) ma uregulowany stosunek do służby wojskowej,

i) zna przepisy z zakresu:

Ustawy o strażach gminnych,

Ustawy kodeks wykroczeń,

Ustawy prawo o ruchu drogowym,

Ustawy o samorządzie gminnym

3. Wymagania dodatkowe:

a) gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,

b) znajomość obsługi komputera, Windows, Office,

c) prawo jazdy kat. B,

d) umiejętności interpersonalne: wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu
kontaktów, umiejętność pracy w zespole, umiejętność kierowania zespołem,
odporność na stres, dyspozycyjność, odpowiedzialność, obowiązkowość,
punktualność, zdecydowanie i samodzielność w działaniu, zachowanie życzliwości
w kontaktach z obywatelami, podwładnymi, przełożonymi i współpracownikami.
4. Zadania wykonywane na stanowisku m.in.:

Do zadań pracownika zatrudnionego na stanowisku Aplikanta Straży Miejskiej
należeć będzie w szczególności: służba patrolowa zmianowa w różnych dniach
tygodnia w przydzielonym rejonie służbowym, inicjowanie i uczestnictwo
w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw, wykroczeń
i zjawisk kryminogennych, wykonywanie zadań wynikających z ustaw i aktów prawa
miejscowego. Wypełnianie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 29 sierpnia
1997 roku o strażach gminnych.

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a) miejsce świadczenia pracyteren gminy Nakło nad Notecią i siedziba Straży

Miejskiej

b) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy-
osoba podejmująca pracę na stanowisku Strażnika Miejskiego po raz
pierwszy, zatrudniona jest na czas określony nie dłuższy niż 12 miesięcy,
w ramach którego odbywa szkolenie podstawowe,

c) praca zmianowa: I, II lub III zmiana. Służba patrolowa w przydzielonym
rejonie służbowym.

6.
Wymagane dokumenty:
a)
list motywacyjny, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej należy
opatrzyć podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e
mailem, a także
klauzulą o następującej treści: „Dobrowolnie wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w tym
(CV) życiorysie (innych niż wymagane przepisami prawa) przez Burmistrza
w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Aplikanta Straży
Miejskiej, w szczególności ułatwiających kontakt. Dane osobowe przekazane
przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(
am) się z treścią klauzuli
informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych
osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem
danych osobowych.”

b)
kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie internetowej
Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią,

c)
kserokopie dokumentów potwierdzających:
posiadanie odpowiedniego wykształcenia,
dodatkowe kwalifikacje,
uregulowany stosunek do służby wojskowej
d)
oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
skarbowe
według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,
e)
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
praw publicznych
według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,
f)
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady

(UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwią
zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne

rozporządzenie o ochronie danych)
według wzoru stanowiącego załącznik
do ogłoszenia,

g)
oświadczenie potwierdzające obywatelstwo,

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście (Biuro Obsługi
Mieszkańców pokój nr 9) lub przesłać na adres Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią,

ul. Ks. Piotra Skargi 7, 89
100 Nakło nad Notecią w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Dotyczy naboru na
stanowisko Aplikanta Straży Miejskiej
Termin składania dokumentów upływa dnia
27 stycznia 2023 r.
Szczegółowe informacje dotyczące procedury naboru na wolne stanowisko pracy

w Straży Miejskiej znajdują się na
stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad
Notecią w zakładce „Ogłoszenia o naborze do pracy