na wolne stanowisko urzędnicze Aplikanta Straży Miejskiej w pełnym wymiarze czasu pracy
w Urzędzie Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
1. Stanowisko pracy:
Aplikant Straży Miejskiej
2. Wymagania niezbędne
Kandydatem (kandydatką) na stanowisko Strażnika Miejskiego może być osoba,
która:
a) posiada obywatelstwo polskie,
b) ukończyła-21 lat,
c) posiada co najmniej wykształcenie średnie ,
d) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw
publicznych,
e) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia
publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
f) cieszy się nienaganną opinią,
g) jest sprawna pod względem fizycznym i psychicznym,
h) ma uregulowany stosunek do służby wojskowej,
i) zna przepisy z zakresu:
Ustawy o strażach gminnych,
Ustawy kodeks wykroczeń,
Ustawy prawo o ruchu drogowym,
Ustawy o samorządzie gminnym
3. Wymagania dodatkowe:
a) gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
b) znajomość obsługi komputera, Windows, Office,
c) prawo jazdy kat. B,
d) umiejętności interpersonalne: wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu
kontaktów, umiejętność pracy w zespole, umiejętność kierowania zespołem,
odporność na stres, dyspozycyjność, odpowiedzialność, obowiązkowość,
punktualność, zdecydowanie i samodzielność w działaniu, zachowanie życzliwości
w kontaktach z obywatelami, podwładnymi, przełożonymi i współpracownikami.
Do zadań pracownika zatrudnionego na stanowisku Aplikanta Straży Miejskiej
należeć będzie w szczególności: służba patrolowa zmianowa w różnych dniach
tygodnia w przydzielonym rejonie służbowym, inicjowanie i uczestnictwo
w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw, wykroczeń
i zjawisk kryminogennych, wykonywanie zadań wynikających z ustaw i aktów prawa
miejscowego. Wypełnianie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 29 sierpnia
1997 roku o strażach gminnych.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) miejsce świadczenia pracy–teren gminy Nakło nad Notecią i siedziba Straży
Miejskiej
b) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy-
osoba podejmująca pracę na stanowisku Strażnika Miejskiego po raz
pierwszy, zatrudniona jest na czas określony nie dłuższy niż 12 miesięcy,
w ramach którego odbywa szkolenie podstawowe,
c) praca zmianowa: I, II lub III zmiana. Służba patrolowa w przydzielonym
rejonie służbowym.
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej należy
opatrzyć podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e – mailem, a także
klauzulą o następującej treści: „Dobrowolnie wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w tym
(CV) życiorysie (innych niż wymagane przepisami prawa) przez Burmistrza
w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Aplikanta Straży
Miejskiej, w szczególności ułatwiających kontakt. Dane osobowe przekazane
przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(–am) się z treścią klauzuli
informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych
osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem
danych osobowych.”
b) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej
Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających:
posiadanie odpowiedniego wykształcenia,
dodatkowe kwalifikacje,
uregulowany stosunek do służby wojskowej
d) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
skarbowe – według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,
e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
praw publicznych – według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,
f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) – według wzoru stanowiącego załącznik
do ogłoszenia,
g) oświadczenie potwierdzające obywatelstwo,
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście (Biuro Obsługi
Mieszkańców pokój nr 9) lub przesłać na adres Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią,
ul. Ks. Piotra Skargi 7, 89–100 Nakło nad Notecią w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Dotyczy naboru na stanowisko Aplikanta Straży Miejskiej”
Termin składania dokumentów upływa dnia 27 stycznia 2023 r.
Szczegółowe informacje dotyczące procedury naboru na wolne stanowisko pracy
w Straży Miejskiej znajdują się na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad
Notecią w zakładce „Ogłoszenia o naborze do pracy”