Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze Aplikanta Straży Miejskiej w pełnym wymiarze czasu pracy.
Kandydatem (kandydatką) na stanowisko Strażnika Miejskiego może być osoba,która:
a)posiada obywatelstwo polskie,
b) ukończyła-21 lat,
c) posiada co najmniej wykształcenie średnie ,
d) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
e) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
f) cieszy się nienaganną opinią,
g) jest sprawna pod względem fizycznym i psychicznym,
h) ma uregulowany stosunek do służby wojskowej,
Do zadań pracownika zatrudnionego na stanowisku Aplikanta Straży Miejskiej należeć będzie w szczególności:
- służba patrolowa zmianowa w różnych dniach tygodnia w przydzielonym rejonie służbowym,
- inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw, wykroczeń i zjawisk kryminogennych,
- wykonywanie zadań wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego,
- wypełnianie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) miejsce świadczenia pracy-teren gminy Nakło nad Notecią i siedziba Straży Miejskiej
b) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
c) osoba podejmująca pracę na stanowisku Strażnika Miejskiego odbywa dwumiesięczne szkolenie podstawowe,
d) praca zmianowa: I, II lub III zmiana. Służba patrolowa w przydzielonym rejonie służbowym.
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej należy opatrzyć podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e – mailem, a także klauzulą o następującej treści: „Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w tym (CV) życiorysie (innych niż wymagane przepisami prawa) przez Burmistrza w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Aplikanta Straży Miejskiej, w szczególności ułatwiających kontakt. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.”
b) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających:
– posiadanie odpowiedniego wykształcenia,
– dodatkowe kwalifikacje,
– uregulowany stosunek do służby wojskowej,
d) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe – według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,
e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,
f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,
g) oświadczenie potwierdzające obywatelstwo,
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście (Biuro Obsługi Mieszkańców pokój nr 9) lub przesłać na adres Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. Ks. Piotra Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Aplikanta Straży Miejskiej”
Termin składania dokumentów upływa dnia 27 marca 2023 r.
Szczegółowe informacje dotyczące procedury naboru na wolne stanowisko pracy w Straży Miejskiej znajdują się na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią w zakładce „Ogłoszenia o naborze do pracy”
Straż Miejska w Nakle nad Notecią