Wygodne przejazdy adres-adres dla mieszkańców Nakła nad Notecią

Firma Hoper, specjalizująca się w krajowych przejazdach adres-adres, zdecydowała się w tym roku poszerzyć swoją ofertę o kolejne trasy. Dzięki tym zmianom, mieszkańcy Nakła nad Notecią mogą cieszyć się wygodnym dojazdem Hoperem do wielu atrakcyjnych turystycznie miejscowości, tj. Kołobrzeg, Mielno, Łódź, Szczecin czy Białystok.

Wygodny przejazd bezpośrednio spod drzwi domu

Dwie,otwarte w tym roku, trasy Hopera, Białystok – Kołobrzeg oraz Łódź – Rewal, umożliwiają mieszkańcom Nakła nad Notecią komfortowy dojazd do wielu, nawet bardzo małych, miejscowości w województwie mazowieckim, zachodniopomorskim, łódzkim czy podlaskim. Obecnie mieszkańcy Nakła, bezpośrednio spod drzwi swojego domu, mogą dojechać pod wybrany adres m.in. w Rewalu, Międzyzdrojach, Szczecinie, Kołobrzegu, Łodzi, Ciechanowie, Przasnyszu, Łomży czy Białymstoku.

Komfortowa i bezpieczna podróż dla całej rodziny

Firma Hoper, w przeciwieństwie do przewoźników autobusowych czy kolejowych, nie jest ograniczona regularnymi miejscami zatrzymania, w postaci konkretnych przystanków. Określone są jedynie obszary i pory kursowania. Miejsca rozpoczęcia oraz zakończenia podróży są wybierane każdorazowo przez pasażera, w momencie zakupu biletu. Może być to dowolna lokalizacja m.in. adres domu, hotelu, urzędu, pensjonatu, sanatorium czy lotniska.

Charakter usługi Hopera umożliwia komfortowy przejazd zróżnicowanej grupie odbiorców. W gronie pasażerów nie brakuje studentów, osób w średnim wieku czy rodzin z małymi dziećmi – mówi Hubert Czapla, Dyrektor Marketingu firmy Hoper. – Dla takich klientów udostępniamy foteliki dla dzieci o wadze 9-36 kg oraz podstawki przewozowe dla starszych dzieci. Samochód jest również przystosowany do montażu fotelików dla małych dzieci (poniżej 9 kg).

Dzięki przejazdowi „od drzwi do drzwi” pasażerowie unikają dużych skupisk ludzi na dworcach czy przystankach, nie muszą także korzystać z komunikacji miejskiej. W ostatnich miesiącach firma Hoper wprowadziła szereg obostrzeń, które mają zapewnić bezpieczeństwo podróżującym. Pojazdy są regularnie dezynfekowane oraz poddawane ozonowaniu. Pasażerom udostępniany jest płyn do dezynfekcji rąk, obowiązuje także nakaz podróży w maseczkach. Każdy z pasażerów zostaje poddany pomiarowi temperatury. Osoby z infekcją lub gorączką nie mogą korzystać z przejazdu.

Dodatkowo, firma wprowadziła unikalne rozwiązanie, Tarczę Hopera. Ma ono dać gwarancję bezpieczeństwa sanitarnego podróżnym, którzy zaufali firmie

Pozytywne komentarze pasażerów

Marka Hoper pojawiła się na rynku dwa lata temu. Przez ten czas obsłużyła wiele zadowolonych klientów. 

Dokładnie, na czas, spokojnie,komfortowo.Walizkę miałam ciężką, a opcja „od drzwi domu do drzwi sanatorium” niezwykle mi pomogła.Czułam się jakbym jechała prywatnym autem, ale bez martwienia się o trasę przejazdu. pisze pani Grażyna

Jestem bardzo zadowolona. Warunki jazdy komfortowe, a Pan Kierowca cierpliwy i uprzejmy. Przyznam szczerze, że miałam wielkie obawy, jak przebiegnie ta podróż, bowiem poruszam się o kulach i czasami potrzebuję pomocy przy wysiadaniu czy wsiadaniu do pojazdu, którego wejście jest dość „wysokie”. Jednak moje obawy okazały się całkowicie bezpodstawne. Pan Kierowca pomógł mi wejść i wyjść. Nie było z tym żadnego problemu! Trasę Warszawa-Lublin będę pewnie jeszcze niejednokrotnie pokonywać i, jeśli tylko będę mieć dostępny przejazd na kolejny dzień, to wybiorę bez dwóch zdań Hopera. pisze pani Weronika.

Wygodna i szybka rezerwacja biletów

Rezerwacji biletów na przejazd można dokonać na stronie internetowej www.hoper.pl Firma oferuje swoim pasażerom regularne akcje promocyjne oraz możliwość przystąpienia do programu lojalnościowego Hoper Mile. Przejazd Hoperem można zamówić także telefonicznie, dzwoniąc pod numerem 222 692 082, oraz w kilkuset punktach stacjonarnych w całej Polsce.

Anna Roj – Dział marketingu
www.hoper.pl