Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Nakle n/Not. poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko w Korpusie Służby Cywilnej
specjalista
do spraw: finansów |
wymiar etatu: 1 |
w Sekcji Finansów
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
W NAKLE NAD NOTECIĄ
ADRES URZĘDU:
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
- STRAŻACKA 3
89-100 NAKŁO NAD NOTECIĄ
WARUNKI PRACY
Praca w siedzibie urzędu. Z pracą na stanowisku związane są wyjazdy służbowe, szkolenia, załatwianie spraw poza jednostką, współpraca z innymi instytucjami. Praca siedząca z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca szczególnej koncentracji. Praca wymagająca sprawności rąk w wymuszonej pozycji. Praca przed monitorem komputerowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca dobrej ostrości wzroku.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: w siedzibie urzędu występują bariery architektoniczne utrudniające poruszanie się osób niepełnosprawnych – brak windy, pomieszczenia biurowe znajdują się na drugim piętrze, brak dostosowanych toalet. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
ZAKRES ZADAŃ
- naliczanie i wypłata uposażeń funkcjonariuszy i pracowników cywilnych oraz innych przysługujących im świadczeń,
- regulowanie płatności bezgotówkowych,
- dokonywanie kontroli formalno – rachunkowej dowodów księgowych,
- realizowanie gospodarki kasowej, prowadzenie rozliczeń gotówkowych,
- rozliczanie kartotek magazynowych w ujęciu wartościowym,
- rozliczanie delegacji służbowych funkcjonariuszy i pracowników, wypłata należności,
- sporządzane deklaracji, zgłoszeń i raportów do ZUS w programie „Płatnik”, rozliczanie podatków od osób fizycznych,
- prowadzenie ewidencji członków i rozliczanie operacji finansowych Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: minimum średnie ekonomiczne,
- staż pracy: co najmniej 2. letnie, potwierdzone pisemnie, zatrudnienie na stanowisku związanym z rozliczaniem płac,
- znajomość programu obsługującego deklaracje, zgłoszenia i raporty do ZUS („Płatnik”),
- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych,
- znajomość pakietu MS Office i obsługa urządzeń biurowych,
- znajomość przepisów prawa: ustawy o finansach publicznych, przepisów
o podatku dochodowym od osób fizycznych, przepisów dotyczących ubezpieczeń ZUS, - umiejętność dobrej organizacji pracy, działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- znajomość systemów komputerowych: finansowego i płacowego Fortech, kadrowo – płacowego WFGang,
- znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej ustawy o Służbie Cywilnej,
- systematyczność, umiejętność pracy w zespole.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny, podpisane własnoręcznie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowego/staż pracy,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu
w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą do: 21.02.2020 roku
- decyduje data wpływu oferty do urzędu, nie data stempla pocztowego,
- miejsce składania lub przesyłania dokumentów:
Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
ul. Strażacka 3
89-100 Nakło nad Notecią
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Oferty należy przesłać z wyraźnym dopiskiem na kopercie: „Oferta pracy w służbie cywilnej ”.
Oferty otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Nabór będzie przeprowadzony w trzech etapach:
- weryfikacja dokumentów: sprawdzenie złożonych ofert, wykluczenie z dalszej procedury ofert niekompletnych i niespełniających określonych wymogów niezbędnych.
- test kompetencji: pisemny i praktyczny.
- rozmowa kwalifikacyjna.
Nieprzystąpienie kandydata/kandydatki w wyznaczonym terminie do któregokolwiek
z etapów naboru, powoduje wykluczenie z dalszego postępowania. Osoby zakwalifikowane do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie.
Zatrudnienie na czas określony 12 miesięcy, z możliwością późniejszego przedłużenia umowy na czas nieokreślony. Przewidywane wynagrodzenie brutto, wynikające z iloczynu kwoty bazowej i mnożnika: 3.000,00 zł (wyn. zasadnicze) + dodatek za staż pracy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 523867047.
KLAUZULA INFORMACYJNA
na potrzeby procesu rekrutacji
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przpływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą w Nakle nad Notecią, ul. Strażacka 3.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych, z siedzibą w Nakle nad Notecią, ul. Strażacka 3, email: iod_naklo@kujawy.psp.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
- Informacje o odbiorcach danych: Centrum Medycyny Pracy S.C. A. Cieślak, I. Urbańska – Kurek w Bydgoszczy
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
– żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw.
z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; - art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym
z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć
w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Komenda Powiatowa PSP w Nakle nad Notecią