Komunikat Przewodniczącego Rady Miejskiej w Mroczy dotyczący przedstawienia przez Zastepcę Burmistrza Miasta i Gminy Mrocza raportu o stanie gminy i zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem

Informuję, iż podczas XLVIII Sesji Rady Miejskiej w Mroczy, która odbędzie się 31 maja 2022 r. o godzinie 9.00 w Sali Posiedzeń im. Burmistrza Seweryna Ciążyńskiego Urzędu Miasta i Gminy Mrocza Zastępca Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza przedstawi raport o stanie gminy, który obejmować będzie podsumowanie działalności w roku 2021, w szczególności w zakresie realizacji programów, strategii oraz uchwał Rady Miejskiej.

Podczas tej sesji, Rada Miejska w Mroczy rozpatrzy przedstawiony raport o stanie gminy, nad którym zostanie przeprowadzona debata.

W debacie, oprócz radnych, będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców Miasta i Gminy Mrocza. Mieszkaniec, który będzie chciał zabrać głos w debacie nad raportem musi złożyć do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 mieszkańców. Zgłoszenie należy złożyć najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy, tj. do 30 maja 2022 roku. Mieszkańcom będzie udzielany głos według kolejności zgłoszeń.

Zgłoszenia mieszkańców Gminy Mrocza do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy przyjmowane będą do dnia 30 maja 2022 r.
w Urzędzie Miasta i Gminy Mrocza w godzinach otwarcia urzędu.

Raport znajduje się na stronie BIP http://www.bip.mrocza.pl/?cid=885 w zakładce „Nasze Miasto i Gmina” — „Raport o stanie gminy”.

Przykładowy wzór zgłoszenia do udziału w debacie: pobierz

Urząd Miasta i Gminy w Mroczy