Ogrodzeniowe centrum dowodzenia – moduł Centerbox od firmy Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe

Projekt modułu Centerbox powstał na bazie wieloletnich doświadczeń oraz sygnałów płynących od klientów i idealnie definiuje misję trzebnickiej firmy czyli dostarczanie produktów spełniających oczekiwania odbiorców. Jest integralnym elementem ogrodzenia, zapewniającym jego estetyczne, designerskie wykończenie, dobrze pasuje do każdej stylistyki, a przy tym łączy w sobie wiele funkcji odpowiedzialnych za zasilanie i sterowanie w obrębie strefy przydomowej.

Firma Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe jako pierwsza na rynku polskim wprowadziła taki innowacyjny, wielofunkcyjny moduł zgodny z ideą smart home. Wraz z rozwojem i zwiększaniem funkcjonalności ogrodzeń produkt był udoskonalany, integrując w sobie systemy zasilania, sterowania bramą, furtką oraz oświetleniem Smart Light.

Z podziałem na trzy

Moduł ma kształt prostopadłościennego słupka i jest dostępny w wersji bez otworu na domofon lub z otworem. W tej drugiej opcji Centerbox składa się z trzech części, z których każda pełni inną funkcję. W górnej znajduje się miejsce na zestaw domofonowy,środkowa została przeznaczona na przesyłki listowe, natomiast w dolnej umieszczono elementy zasilania systemu.

Domofony

Klienci mają do wyboru trzy zestawy domofonowe: złoty (z 7-calowym monitorem), srebrny (z 3,5-calowym monitorem i słuchawką) oraz brązowy (z zestawem słuchawkowym). Wszystkie są wyposażone w panel z jednym lub dwoma przyciskami, dwa breloki zbliżeniowe TR-ACOoraz moduł otwarcia bramy I/O Mini. Istnieje możliwość, aby na życzenie przygotować moduł pod niestandardowy domofon wybrany przez klienta.

Listy i sterowanie

W środkowej części słupka znajduje się wygodna skrzynka na listy, która jest łatwo dostępna dla listonosza bądź kuriera.  Z kolei w dolnej części modułu przewidziano centralę sterującą –  to miejsce podłączenia domofonu/wideomofonu oraz urządzeń odpowiadających za sterowanie automatyką i oświetleniem, z możliwością montażu modułów Gatebox i wLightBox. Umiejscowienie centrali umożliwia łatwy dostęp dla serwisantów.

Dominika Szalek – PR Manager Orchidea Creative Group