Szubin: Zmiany w funkcjonowaniu urzędu od 29 marca 2021r.

Informujemy, że od poniedziałku 29 marca 2021 roku do odwołania w związku  z wprowadzonymi przez Radę Ministrów ograniczeniami zmieniają się zasady funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Szubinie.

Począwszy od tego dnia będzie on nieczynny dla klientów, z wyjątkiem spraw terminowych, wymagających osobistego kontaktu i bezzwłocznej realizacji.

  • Wszelkie pisma należy kierować do urzędu pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin albo poprzez  skrzynkę e-PUAP – adres /63hqiye23j/skrytka.
  • Zaleca się załatwianie wszelkich spraw, które mogą być tak załatwione, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres um@szubin.pl  lub telefonicznie.
  • Pisma można złożyć osobiście w siedzibie urzędu w specjalnej skrzyni ustawionej w wejściu głównym do budynku przy ul. Kcyńskiej 12.

Wizyty mieszkańców w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie (w tym także w Urzędzie Stanu Cywilnego) będą możliwe wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych, po uprzednim umówieniu się na spotkanie. Na spotkania należy umawiać się telefonicznie (52 391-07-00, 52-391-07 -01) najpóźniej w przeddzień planowanego spotkania.

Wnioski papierowe w sprawie przyznania świadczenia wychowawczego na nowy okres zasiłkowy tzw.  „500 Plus” należy wrzucać do  skrzyni ustawionej w wejściu głównym do budynku przy ul. Kcyńskiej 12.

Szczegóły określone są w zarządzeniu nr 0050.1.191.2020.

Urząd Miejski w Szubinie