ZUS skraca godziny obsługi klientów w poniedziałki

Od 2 listopada 2020 roku – w związku z sytuacją epidemiczną – placówki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w poniedziałki będą czynne w takich samych godzinach, jak w pozostałe dni tygodnia, czyli od 8 do 15.00. Dotyczy to placówek ZUS w siedzibach oddziałów, inspektoratach i biurach terenowych. Wyjątek stanowią Punkty Informacyjne ZUS w Mogilnie i Chełmnie, które do odwołania są nieczynne – w związku z zamknięciem Starostwa Powiatowego w Mogilnie i Urzędu Miasta w Chełmnie.

Z kolei obsługa klientów w Punkcie Informacyjnym ZUS w Wąbrzeźnie będzie dostępna od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00, natomiast w Koronowie ze względu na ograniczenia w wykonywaniu zadań o charakterze publicznym przez Urząd Miejski w Koronowie w godz. od 9.00 do 14.00 – informuje Krystyna Michałek, rzecznik regionalny ZUS województwa kujawsko-pomorskiego.

Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Jesteśmy dostępni także przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.Do dyspozycji klientów jest ogólnopolska infolinia ZUS pod numerem tel. 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach od 7.00 do 18.00. Jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym pod numerem tel. 22 11 22 111. – mówi Krystyna Michałek.

Krystyna Michałek – Rzecznik Regionalny ZUS Województwa Kujawsko-Pomorskiego