OBWIESZCZENIE
W związku z rozpowszechnianiem się epidemii wirusa COVID-19, w trosce o zdrowie wszystkich mieszkańców oraz pracowników Urzędu od dnia 8 października 2020 r. (do odwołania) ograniczona jest możliwość osobistego załatwiania spraw w Urzędzie Miejskim Gminy Łobżenica.
Sprawy z zakresu rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz inne wymagające osobistego stawiennictwa można załatwiać w Urzędzie w Biurze Obsługi Klienta po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Wszystkich mieszkańców prosimy o załatwianie spraw telefonicznie, mailowo (urzad@lobzenica.pl), przez platformę ePUAP lub kierowanie korespondencji, wniosków bezpośrednio do skrzynki podawczej znajdującej się przy wejściu głównym Urzędu.
Niezbędne wnioski i formularze są dostępne na stronie internetowej lobzenica.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Gminy Łobżenica www.bip.lobzenica.pl.
Wnioski do pobrania:
1. Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
2. Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi- Załącznik do Deklaracji
3. Oświadczenie o posiadanym tytule prawnym władania nieruchomością
6. Wniosek o wpis do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
7. Wniosek o dodatek mieszkaniowy
8. Wniosek o wydanie dowodu osobistego
9. Wniosek o wydanie Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
11. Wniosek o wydanie Zaświadczenia o przeznaczeniu terenu
12. Wniosek o wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
14. Wniosek o zmianę obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
15. Wniosek o wystawienie zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na druku Rp-7
16. Zgłoszenie pobytu czasowego